دانلود کرک CPY بازی Prey

5/5 - (1 امتیاز)

دانلود کرک CPY بازی Prey

دانلود کرک CPY بازی Prey

کرک شده توسط گروه CPY

بازی Prey در سال ۲۰۳۲ میلادی جریان دارد، اما شرایط و اتفاقاتی که در تاریخ دنیا رخ داده با آن چیزی که ما امروزه می‌شناسیم فرق دارد و شرایط جوری دیگر رقم خورده است. یکی از مهم‌ترین عوامل این ماجرا این است که جان اف کندی، رییس جمهور آمریکا هیچ‌گاه به قتل نرسید و ادامه حیات او جوری رقم خورده که سران قدرتمند دنیا به شدت بروی برنامه‌های فضایی تاکیید دارند و سرمایه‌های کلانی را در آن تزریق می‌کنند.

صدها ایستگاه فضایی در سرتاسر کهکشان ساخته شده و ما تنها با ایستگاه فضایی جان اف کندی سر و کار خواهیم داشت، جایی که در سال ۲۰۳۲، در شرایطی مرموز، در ایستگاه فضایی Talos I بیدار خواهیم شد؛ یک ایستگاه فضایی بسیار پیشرفته که خیلی زود متوجه خواهیم شد هیچ چیز سر جایش نیست و اتفاقاتی عجیب در آن رقم خورده است.

شما در نقش شخصی به نام مورگان یو «Morgan Yu» ایفای نقش خواهید کرد. کاراکتر از همه چیز بی‌بخری که در Talos I به هوش آمده و این مکان را خالی از سکنه، به جز یک سری موجودات عجیب و غریب می‌بیند. موجودات عجیب و غریبی که ادغامی از تاریکی، شرارت و ابرهای آلوده و سیاه هستند و تایفون «Typhone» نام دارند.

مهم‌ترین عنصری که بازی بر اساس آن بنا شده است، تلاش برای بقا و زنده ماندن از این موجودات رعب‌آور است و باید هرجور که شده خودمان را به سیاره زمین برسانیم.

سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

CPU: Intel i5-2400, AMD FX-8320
GPU: GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
Memory: 8 GB

سیستم پیشنهادی:

CPU: Intel i7-2600K, AMD FX-8350
GPU: GTX 970 4GB, AMD R9 290 4GB
Memory: 16 GB

با عرض پوزش این بخش از سایت گلد تیم حذف شده و دیگر پشتیبانی نمیشود 

تبلیغات :

اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها